Wednesday, September 19, 2012

Kolumnis Harian Metro...Alhamdulillah

Alhamdulillah, artikel tulisan saya di terima untuk di terbitkan dalam ruangan 'Minda' dalam Harian Metro.
Terima Kasih kepada Editor Rencana Harian Metro, En Sharifudin yg sudi menjemput saya untuk menulis dalam akhbarnya.
Ingin berkongsi sedikit ilmu yang ada dengan pembaca Harian Metro, mudah-mudahan akan memberi manfaat kepada pembaca sekelian

Artikel pertama pada 6 Sept 2012

Artikel kedua pada 15 Sept 2012
 
Artikel yang sebenarnya agak panjang telah saya tulis. Tetapi pihak editor terpaksa memotong sebahagian artikel untuk memuatkan dalam ruangan yang ada. Insyaallah, saya akan uploadkan artikel penuh saya di dalam blog ini untuk tatapan pembaca blog ini pula.
 
Mungkin saya dah biasa menulis 'buku' maka terbiasa menulis panjang-panjang. Saya telah cuba menulis dengan lebih padat dan dalam jumlah perkataan yang di minta oleh pihak editor, Insyaallah
 
Semoga saya akan terus dapat menulis untuk menyampaikan ilmu bermanfaat kepada semua pembaca Harian Metro.
Semoga Allah memberkati usaha-usaha saya ini...Amiinn
 
Wallahualam
 
Dr Norman
Wassalam

No comments: